vrijdag 23 augustus 2013

Instagram

Review: Acne Killer Peel Off Masker


De zwarte masker, wie kent hem niet? Een tijdje terug was deze masker uit de VS een sensatie. Vandaag test ik hem voor jullie uit. Lees verder als je benieuwd bent!


Zo zag mijn gezicht eruit voor de masker. Je kunt het niet echt op de foto zien, maar ik heb echt heel erg veel last van puistjes. Ik gebruik het woord acne expres niet, want dat is een veel heftigere soort vind ik. Met name op mijn T-zone heb ik erg veel last van mee-eters. Ik gebruik altijd neus strips en dergelijke om ze tegen te gaan, maar ik heb nooit echt optimaal resultaat gezien.


De masker is zwart. Iets wat ik nog nooit eerder heb gezien, en geloof mij ik heb tot nu toe diverse maskers geprobeerd. Hij is vrij plakkerig waardoor ik een beetje moeite had met het aanbrengen. Het voelt zelfs een beetje teer achtig aan vind ik. De geur van de masker is erg prettig, hij ruikt een beetje naar bloemetjes, wat ik eigenlijk niet had verwacht omdat hij er zo eng uitziet eigenlijk haha!


Na ongeveer 30 minuten heb ik de masker eraf getrokken. De masker begint na 5 tot 10 minuten hard te worden waardoor je hem van je gezicht kan aftrekken. Het weghalen van de masker was bij mij eigenlijk een beetje pijnlijk. Hij zat muurvast aan mijn gezicht, en ik moest er echt aan trekken totdat hij los zat. Nou dames, ik bespaar jullie de foto van hoe de masker er uiteindelijk uitzag. Je kan het vergelijken met een neusstrip als die er af is, maar dan 10 maal erger. Ik heb mijn gezicht hierna gewassen met lauw warm water en ik heb een dagcrème aangebracht. 

Ik ben heel erg tevreden over dit masker. Er zit ongeveel 10ml aan product in de verpakking, dus je kan hem denk ik 2 tot 3 keer gebruiken. Mijn gezicht voelt super zacht aan en ik zie zeker veel verschil. Volg me op twitter als je wilt weten wat ik vond van de masker na de tweede beurt.

De Acne Killer masker kost €19,95 voor 5 stuks en is te koop bij Luxstyle.nl

Geen opmerkingen :

Een reactie posten